TORSDAG-FREDAG

En kort historia om gårdagen: jobbade 7-14, tog en långpromenad, åt middag med familjen och spenderade sen kvällen långt borta i fägre ihop med Fredrik, David, Martin, Ida och Hanna. Vi hade en mysig skräckfilmskväll precis som jag älskar. 

 

Idag har jag var effektiv som bara den. Tog en skön och välbehövlig sovmorgon enda till halv elva. Efter frukosten åkte jag direkt ut med pappa och övningskörde och åkte samtidigt till stan för småärenden och storhandling. När jag kom hem ställde jag mig på löpbandet och sprang 7 km följt av lite styrketräning. Nu sitter jag och äter lunch och ska alldeles strax göra mig iordning för att åka till jobbet. Ett 16-22 pass väntar och jag känner mig faktiskt riktigt sugen på att jobba. Hoppas dock att alla andra får en lite livligare fredagskväll mot vad jag kommer få. Kram!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0