TORSDAG

Idag gick min jobbdag hur fort som helst, och det är så himla skönt att jag trivs så himla bra som jag gör. Jag tycker faktiskt att det ska bli riktigt tråkigt att sluta om lite mer än två veckor, så jag kommer definitivt säga åt chefen att jag är villig att hoppa in när som helst när dom behöver mig resten av sommaren med. Jag jobbade ju som vanligt 7-14 idag och när jag kom hem satte jag på mig träningskläderna direkt och ställde mig på löpbandet och sprang 7 km. I eftermiddags kom mina kusiner och kusinbarn och hälsade på så vi har precis ätit middag ute på altanen och ska snart hugga in på efterrätten. Om en stund så ska jag och Felicia möta upp världens bästa vänner för att börja kvällen med lite spel och annat trevligt innan vi åker vidare till stan för utgång. Det absolut bästa just nu är att jag är ledig hela TRE dagar framåt, så underbart att äntligen få sova ut!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0