FREDAG-LÖRDAG

Jag hade inte en tanke på att skriva här igår, njöt väl helt enkelt lite för mycket av att det var fredag så jag glömde helt bort. Men jag hade en väldans bra fredag i alla fall då jag åkte med hem till Robin direkt efter skolan. Vi åt varma mackor till kvällsmat och köpte godis och gjorde det mysigt till vårt finbesök av David och Karin. Vi spelade spel, åt gott, tittade på film och hade det mysigt.

Idag hämtade pappa mig på morgonen och jag övningskörde hem till Skövde. Nu har jag sprungit runt som en galning i huset och packat och haft mig för att om några minuter åka till Stockholm. Det väntas tävling i gymnastiken imorgon så idag ska vi åka upp för att förträna lite och gå ut och äta. Helgen har redan börjat bra och det ser ut som att den kommer fortsätta i den riktningen också! Vi hörs imorgonkväll när jag är hemma igen. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0