LÖRDAG

Jag hade verkligen världens bästa fredagsmys igår. Vi lagade tacos, spelade spel, åt massor godsaker och pratade hela kvällen. Jag bara älskar sådana kvällar. Idag vaknade jag såklart upp hemma hos Robin och vi hann inte mycket mer än att äta frukost och titta på lite morgonteve innan jag var tvungen att åka hem. Jag har under dagen storstädat hela huset eftersom mamma och pappa kommer hem inatt. Nu är jag äntligen klar och ska snart göra mig iordning för ett kvällspass på jobbet 16-22. Det är ju inte jättekul att jobba på en lördagkväll, men pengar är det och då är det värt varenda öre. Hoppas alla andra får en lite roligare lördagskväll än vad jag förmodligen kommer få. Puss!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0