MÅNDAG

Idag har jag fått så mycket bra gjort och klockan är bara halv fyra. Imorses var jag uppe med tuppen för att åka in till stan och ha min första körlektion. Det gick helt okej och imorgon ska jag dit igen! Efter lektionen så gick jag en timmes promenad och när jag ändå var i farten så storstädade jag mitt rum riktigt ordentligt. Jag har dammat och dammsugit varenda hylla och vrå och plockat ordning på de berg av kläder som låg på golvet tidigare. Under eftermiddagen har jag övningskört en stund till och varit på stan med pappa för några småärenden. Känner mig helt slut efter denna hektiska dag. Ikväll ska jag äta middag med familjen och sen ha myskväll med David, Karin, Linus och Felicia. Bra dag och mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0