MÅNDAG

När det är så här nära sommarlovet så känns det alltid så ovärt att vara i skolan. Inga vettiga lektioner och det slutar alltid med att man slutar flera timmar tidigare ändå. Men idag fick jag i alla fall gjort ett prov, som i och för sig gick jättedåligt, men det är skönt att det är över i alla fall. Sen slutade jag halv två istället för fyra och då dödade jag tid på mammas jobb och på stan i väntan på att jag skulle dra mig till gymmet. Jag körde tre pass denna måndagen med, easyline, CXworx och RPM. Nu är jag helt slut och ligger i soffan mätt och belåten. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och sen ha en inte-göra-något-kväll. Ett prov återstår men det är inte förens den 14:de (dagen innan skolavslutningen...) så det skjuter jag fram ett par dagar. Puss!

Två bilder från igår då jag pluggade inför dagens prov, åt marängsviss och tittade på finalen av big brother. Jag och Felicia satt och skrek oss hesa av jublet när Hanna vann, och jag grät över att allt var slut. Jag var nog lite för insatt i det programmet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0