ONSDAG

Idag har jag haft en lång, jobbig men bra dag. Klockan sju började jag min introduktionsutbildning som sen höll på till klockan två. Klockan tre var det sen informationsmöte till klockan fem. När jag äntligen fick komma hem åkte jag nästan direkt med pappa till stan där vi körde ett spinningpass på gymmet. Efter en lång cykeltur hem till skultorp på det var mina ben alldeles skakiga och färdiga för ikväll. Nu har jag precis duschat och läst lite om renässansen som jag har prov på imorgon. Efter morgondagens prov kan jag äntligen släppa allt som har med skola att göra. Det kommer firas ordentligt med födelsedagsmiddag hos Alexandra följt av en utgång på det. DÅ är det sommarlov!

I brist på några nya bilder så får min fina Robin pryda bloggen ikväll❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0