ONSDAG

Började jobba klockan sju imorses och redan då var morgonsolen framme. Det har svidit hela dagen av att behöva gå inomhus när solen skiner utomhus och när jag vet att alla andra ligger och solar och badar. Värre kunde det väl inte bli när jag slutade klockan två och hela himmlen var full med moln istället. Som jag har sagt förut, det är inte meningen att jag ska få sola och bli lite brun! Dagens arbetspass gick i alla fall bra och nu ligger jag helt utslagen i soffan med datan på magen. Om en liten stund ska jag och pappa ta ett tåg till Göteborg för att spendera vår kväll på Ullevi där vi ska se när Sveriges damlandslag spelar landskamp mot Japan. Det kommer bli så roligt och jag har längtat efter det här jättelänge. Som grädden på moset så kommer min Robin till mig inatt och då kan det nästan inte bli mycket bättre. PUSS!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0