ONSDAG

Att ha en ledig dag mitt i veckan kan nog vara det skönaste som finns. Man får tid att andas ut en stund och inte göra någonting. Visserligen så har jag haft ganska fullt upp idag men jag har haft en så bra dag så det gör mig inget alls! Imorses smög jag upp tidigt och dukade upp frukost och presenter som Robin fick vakna upp till, eftersom han fyller 21 år idag. Efter paketöppning och frukost så såg vi klart en film vi inte orkade se klart igår. Efter det fick vi sätta igång och göra iordning för Robins lilla mini-kalas, så vi åkte och handlade, och ställde oss sen och lagade tacos som vi bjöd Robins familj på när de kom på besök. Efter lunch, fika och prat så skjutsade Robin hem mig och han åkte till jobbet. Jag har under eftermiddagen mest hunnit träna här hemma genom en långpromenad och styreträning och nu sitter jag nyduschad och fräsch i soffan och väntar på att middagen ska bli klar. Ikväll ska jag mysa och umgås med familjen och lägga mig tidigt så att jag orkar upp till ännu en "jobbig" skoldag. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: linnis

sv: åh vad glad jag blir! tack så himla mycket, det betyder väldigt mycket att få höra det:)

2012-06-06 @ 20:49:18
URL: http://leyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0