TISDAG

Nu har jag inte skrivit här på ett litet tag, men jag har helt enkelt inte haft något humör för att blogga och jag har inte velat lägga ner någon tid på det. Det finns inget speciellt stort att berätta om de missade dagarna mer än att jag har tittat på balen precis som en miljon andra också gjorde, myst med min Robin, gått i skolan och haft introduktionsutbildning till klockan tio igårkväll. Idag hade jag två lektioner och slutade elva istället för fyra varav en lektion var en fikalektion med knytkalas. Just nu ligger jag hemma och försöker banka in lite kunskap om renässansen i huvudet som jag har prov i på torsdag. Klockan fyra ska jag precis som igår åka och jobba, eller ha introutbildning inför sommarjobbet till klockan tio ikväll. Jag är så osugen man bara kan bli men pengar får jag för det och då är det klart värt det! Nu måste jag fortsätta plugga innan det är dax att åka iväg. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0