TISDAG

Idag har jag precis som igår haft en göra-bra-saker-dag. Började dagen med en stor och god frukost ihop med min kärlek som kom till mig igårnatt. Klockan elva var jag på körskolan igen för min andra körlektion. Tränade fickparkering och backa runt ett krön och det gick jättebra! Efter det gick jag till gymmet och körde ett riktigt hårdpass följt av en timmes långpromenad hem. Under eftermiddagen har jag varit en runda på stan med mamma och legat och sovit i två timmar. Var så trött att jag knappt kunde stå upp förut så det var mer än nödvändigt med en extra lång powernap. Nu har jag precis avnjutit en underbar middag i uterummet och ska spendera resten av kvällen ihop med familjen med jordgubbar och mjölk och fotboll på teven. Imorgon ska jag upp jättetidigt för jobb 7-14. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0