TISDAG

En så bra tisdag jag har haft idag och att vi är lediga imorgon gör allt ännu lite bättre. Jag gick i skolan från åtta till halv tre med inställda lektioner lite här och var och inte en enda värd lektion. Efter skolan åkte jag och Felicia till Tibro och hem till Linus. Under kvällen har vi varit och lyssnat på Timbuktu som hade en grym konsert i lilla Tibro. Det var svinkallt och det regnade mestadels av kvällen, men vi var bra nöjda ändå! Nu ligger jag nerbäddad under en filt i Robins soffa och tittat på filmen "den bästa sommaren" med en liten skål godis i knät, i väntan på att han ska komma hem från jobbet om två timmar. Imorgon fyller han år och då ska det firas med presenter, tårta och hans mysiga familj. Pusspuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0