TORSDAG-FREDAG

Lite kort om gårdagen så var jag i Borås under dagen ihop med David och Pontus för att besöka Nelly outlet som inte hade speciellt mycket att bjuda på. Vi åkte vidare till lager 157 och jag kom endast ut med en tröja till Robin.. Men jag var lika glad för det och jag hade en jättetrevlig och bra dag. På kvällen kom Robin och sov hos mig.

Idag var jag uppe tidigt för ett arbetspass 7-14. Dagen har gått jättefort och det har varit jättelugnt. Ett tag fanns det inget att göra så jag städade personalrummet, lättförtjänta pengar med andra ord. Nu ska jag snart hoppa in i duschen ochsen åka och handla med Robin för ikväll får vi finbesök av Victoria och Kalle. Vi ska laga mat och ha fredagsmys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0