TORSDAG-FREDAG

Det har nog aldrig varit så jobbigt att gå upp som det var idag. Men det var det helt klart värt det för jag hade en så bra kväll igår! Jag kan väl bara kort berätta att gårdagen såg ut på ett ungefär att jag besökte jobbet och fick deligering, åkte till skolan och gjorde mitt sista prov för terminen som gick jättebra, gick på stan och shoppade upp mina sista pengar och var sen på födelsedagsmiddag hos Alexandra följt av dans på husaren resten av kvällen och natten!
Tog det kloka beslutet att duscha inatt så imorses kunde jag sova en liten stund till vilket var så välbehövligt. Nu har jag precis gjort mig sommarfin med klänning och grejer och ska snart åka till skolan och ha skolavslutning (tårta i matsalen...). Efter skolavslutningen ska jag och Olivia gå och luncha med pappa för att sen åka till Tibro och fira alla studenter där. Idag får vi trots allt sommarlov så kan bara bli en bra dag idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0