TORSDAG

Idag har jag haft en väldans kort dag i skolan. Började med en lektion klockan åtta och klockan nio lämnade jag skolan för ett impulsbesök hos frisören. Eftersom studenten är så nära och alla frisörtider är så gott som slut, så fick jag ta en tid  tidigt på förmiddagen istället. Jag slingade min utväxt och fräschade till det lite så nu känner jag mig sommarfin lagom till studentfirande och sommarlov. Efter frisörbesöket gick jag en liten runda på stan och letade reda på lite studentpresenter till några vänner som ska firas imorgon. Nu är jag hemma och har stoppat i mig lite lunch. Jag ska alldeles strax sätta mig och läsa lite till nästa veckas svenkaprov och sen vänta in mamma så vi kan åka till Tibro där Felicia ska sjunga på öppen scen ikväll. Jag brukar alltid vara jättenervös för hennes skull men det finns ändå inget bättre än att lyssna på när hon sjunger. Jag kanske spelar in från mobilen om det finns tillfälle för det, så då kommer det förhoppningsvis upp här ikväll eller imorgon! Nu ska jag dyka ner i renässansens tråkiga värld. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0