LÖRDAG

Idag var jag uppe med tuppen, eller i alla fall klockan åtta. Efter frukosten åkte jag och pappa ut och övningskörde i över en timma, i väntan på att maten skulle lägga sig i magen tills vi tog oss ut på en springrunda. Vi sprang en mil idag och jag var så trött att jag bara ville lägga mig på marken och dö. Det märks att man tappar mycket när man inte springer regelbundet, eftersom jag sprang milen utan minsta problem för ett tag sen. Efter träning och lunch var jag faktiskt duktig och pluggade lite på mitt svenskaprov jag har den kommande veckan. Ikväll har jag övningskört ytterligare en stund och ätit pizza framför fotbollen med pappa och mamma. Resten av kvällen ska jag bara mysa och vi ska hyra film och dippa grönsaker. PUSS♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0