FREDAG

Sov nio timmar i natt så hade inga som helst problem med att komma upp ur sängen imorses. Sitter nu i skolan klockan halv åtta och det ekar nästan här inne. Så skönt att starta dagen med att vara i skolan när det knappt är något folk här. Bara sitta i sin ensamhet och lyssna musik och dricka te. Idag känner jag på mig att det kommer bli en bra dag. Slutar halv tre och då ska jag springa ner till gymmet och träna en liten stund. Sen ska jag möta upp några vänner för att sätta oss på ett tåg till göteborg. Vi ska gå ut och äta och gå på bio. Sist vi gjorde det hade vi så mysigt, så jag har längtat tills idag hela veckan, då vi förhoppningsvis får det lika mysigt igen. Bra bra bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0