FREDAG NATT

Den bästa dagen på veckan börjar lida mot sitt slut. Men jag har haft en bra fredag och nu ska jag avsluta med att krypa ner och titta på missade avsnitt av big brother.
Jag gick i skolan enda från åtta till halv fyra idag. Ingen höjdare på en fredag kan jag tala om. Men efter skolan tog jag en buss till tibro och hem till Ida där jag fick mig lite eftermiddagsmys. Vi köpte med oss räkmackor hem och satt och myste och pratade länge. Senare under kvällen hade vi fredagsmys hemma hos Ronja med henne, Olivia och Louise. Jag blev precis hemskjutsad hem till dörren och nu ska jag som sagt krypa ner under täcket. Så jag önskar en god natt och en finfin lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Lova

Hejsan! Tänkte bara fråga vad du har för

någon kamera? Är i stor behov utav en ! Tack på förhand :D

2012-03-03 @ 10:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0