FREDAG

Underbara fredag! Jag tycker fortfarande det känns som att det är torsdag, så jag blir hela tiden glad på nytt när jag kommer på att det är fredag igen. Jag har hittills haft en bra dag med en snabb och skön skoldag fram till halv tre. Gick till gymmet efter skolan och tränade ett riktigt hårdpass. Sen kom Robin och plockade upp mig och vi åkte hem till lille skultorp. Vi har ätit middag och legat framför big brother med gårdagens stora godispåse. Om en liten stund ska jag, Felicia och Robin hem till Karin för att ha fredagsmys med ett gäng mysiga vänner. En så perfekt start på helgen, och gladare kan man väl inte bli när vi är lediga på måndag, vilket betyder långhelg!

En bild från igår på mig och Gustav, eller på Gustav och mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0