LÖRDAG

Klockan är snart åtta och jag gick upp för en halvtimma sen, på en lördag! Men när Robin går upp klockan sex för att jobba, Felicia springer in och ut i mitt rum vid sju-tiden för att hon också ska jobba, och Wille kommer in och gnäller vid halv åtta, så är det inte speciellt lätt att ta sovmorgon. Så jag ska snart ta och sätta igång gårdagens bigbrother och äta frukost. Sen ska jag, den roliga människa jag är, plugga hela förmiddagen. Det måste låta som att det är det enda jag gör. Men har man ett arbete som ska vara 10-20 sidor långt så gör man inte det på en kväll. Men jag ska ha kul idag också! Jag ska ut och övningsköra med pappa, gå ut på en långpromenad och sen när kvällen kommer ska jag åka hem till Ronja. Hon fyller 18 år imorgon så hon ska ha födelsedagsmiddag ikväll. Efter middagen åker vi vidare till millners för att dansa hela natten. Det kommer blir en bra bra bra lördag idag!

Två bilder från igår då vi var hemma hos Karin och myste. Spökhistorier, godsaker och skräckfilm, och där har vi en riktig myskväll för mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0