LÖRDAG

Blev väckt halv åtta av att Wille klättrade på mig och ville att jag skulle gå upp med honom. Han är som en liten bebis, så jag kunde inte annat än kämpa mig upp och lägga mig i soffan istället. Så nu har jag med en gnällande hund legat och halvsovit till och från fram till klockan tolv. Om en liten stund ska jag och mamma ge oss ut på en långpromenad i det härliga vädret. Sen ska jag ägna resten av eftermiddagen åt att plugga innan mamma skjutsar mig hem till Robin. Vi kommer spendera kvällen hemma hos Mattias för att fira honom eftersom han fyllde år i veckan. Det låter som en bra lördag för mig!

Startade dagen med en god frukost och årets första jordgubbar idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0