MÅNDAG

Startade veckan och dagen bra genom att på min enda sovmorgon åka till gymmet och träna. Det inte ofta jag väljer bort en underbar sovmorgon, men efteråt kändes det jättebra och det är faktiskt mysigt att vara på gymmet när det knappt är några andra där. Sen är det alltid lättare när man har en syster att åka och träna med! Vi åt en jättegod frukostbuffé på gymmet och var sen pigga och glada inför en lång skoldag. Gick nämligen till fyra idag och kände mig som ett levande lik i slutet av dagen. Men jag har trots min trötthet lyckats plugga lite när jag kom hem, inför matteprovet jag har imorgon. Nu ska jag vänta in Maria Wern och sen hoppa i säng så jag är pigg för prov 08.00 imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0