MÅNDAG-TISDAG

Skrev ett långt och utförligt inlägg om min intressanta måndag igår, men eftersom vårt internet inte ville ge med sig så kom det aldrig upp något. Jag sammanfattar dagen kort med en skoldag från åtta till fyra, plugg och bigbrother. Det var det enda jag hann med!

Idag har jag avklarat ett rollspel inför klassen och näst sista punkten på min att-göra-lista är struken. Nu återstår det sista innan jag kan ta påsklov, och det är morgondagens oponering i samhällen. Jag är nervös och vet inte riktigt hur det kommer gå, men jag kan bara känna känslan jag kommer få imorgon när skiten är över!! Efter skolan åkte jag med mamma hem för att äta mellis på några minuter. Sen bytte vi om och åkte tillbaka till stan för ett pilatespass på gymmet. Vi avslutade sen med en långpromenad i skogen med Wille. Nu är jag nyduschad och fräsch och ska öva lite med mamma inför morgondagen. Sen ska jag så gott som hoppa i säng så tiden går fort eftersom att Robin kommer och sover hos mig inatt!

I brist på några nyare bilder så visar jag två från i söndags då jag och mamma hade våffel-söndags-mys❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0