ONSDAG

Sitter och äter fisksoppa i min ensamhet medan Felicia spelar hög musik i hela huset och storstäder. Ganska skönt att låta maten tysta mun och låta öronen få sig lite örongodis. Trots det underbara vädret har jag haft en ganska jobbig dag med stress upp till taket över allt jag har att göra. Tog mig till gymmet efter skolan och skakade av mig lite av skolångesten. Hämtade sen Wille hos sin dagmatte och gick ut på en lång promenad i det fina vädret med honom. Satte mig sen ute på balkongen med engelskaböckerna i knät och hade det skönt fram till att solen gick ner. Ska sätta igång med plugget om en stund och sen självklart titta på gårdagens bigbrother. En ganska fin och bra dag trots all stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0