ONSDAG

Jag har haft en grym, bra, mysig och åter igen grym dag idag! Jag har avklarat den fruktade oponeringen och jag känner mig stolt som bara den, och det gick dessutom skitbra också! Efter en för övrigt slapp dag så slutade vi en timma tidigare och vi fick lämna skolan vid halv två. Satt och gjorde klart några småuppgifter som ska vara klara innan påsk och gick sen till gymmet och tränade. Det gick däremot inget bra alls och min motivation låg på noll, men utan mat i magen brukar det aldrig bli som man tänkt sig. Som tur var så mötte jag upp min saknade Ida efter träningen och vi satte oss med vrålande magar på pims och åt en underbar texmex-kyckling-sallad. Pratade om allt mellan himmel och jord, och även Amanda titta in för att mysa lite grann. Nu är jag hemma och ska sätta mig med engelskaläxan jag har till imorgon (jag som hela tiden tror att vi är klara med allt i skolan, får nya läxor och uppgifter hela tiden). Sen ska jag självklart inte svika bigbrother som jag som varje kväll ligger bänkad framför. Idag fick vi också glada besked om att vi har två morgonlektioner på raken inställda imorgon, vilket betyder att jag har sovmorgon till tolv. Som pricken över i:et så går jag på lov redan imorgon också. Som jag sa så är denna dagen bara grym, bra, mysig och återigen grym!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0