ONSDAG

Kan börja med att sammanfatta gårdagen till jättebra. Blev upphämtad av Robin efter skolan. Vi åkte hem till honom en stund och var sen och kollade på lägenhet till honom. Sen åkte vi hem till mig där mestadels av min kväll gick åt till plugg. Men när jag hade betat av lite arbete fick jag äntligen tid över för att mysa med min älskling också. Vi låg och tittade på big brother och åt naturgodis och vindruvor.

Denna dagen skulle jag väl också kunna sammanfatta till jättebra. Hade film på tre av fyra lektioner och slutade klockan två. Gick ner och tränade på gymmet efter skolan och tog också en kort runda på stan. Efter middag och dusch, sitter jag nu som vanligt med skolböcker upp till knäna. Det tar aldrig slut och jag vet inte när jag ska få lägga skolan åt sidan. Imorgon har jag prov på jag vet knappt vad, men jag är bara överlycklig när det är över så det får gå som det går. Nu ska jag inte skriva mer utan ta upp mina älsklingböcker-medicinsk grundkurs... Tack och hej för mig!

En mysig bild från igår på mig och Robin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0