SÖNDAG

Jag hade så jävlans kul igår! Det började med en supermysig och trevlig födelsedagsmiddag hemma hos Ronja. Sen åkte vi till millners och the jukebox där vi dansade i timmar. Jag hade en sån där kväll när tiden bara rusar iväg, när man inte vill att kvällen ska ta slut och när energin är på topp. Jag avslutade den också på bästa sätt med övernattning hemma hos min Robin.

Idag har vi bara tagit det lugnt och myst. Jag och Camilla satt ute i varsin stol mot deras husvägg som blev hur varm som helst av solen. Det kändes nästan som att det var sommar när jag blundade! Under eftermiddagen har jag tränat gymnastik i tre timmar och nu sitter jag på bussen påväg hem till Robin igen. Han jobbar eftermiddag imorgon och jag är ledig, så vi ska ha myskväll och gosa hela dagen imorgon. Varma mackor och smörpoppcorn väntar när jag kommer!

Bilder från lördagskvällen kommer jag lägga in imorgon. Tills dess så bjuder jag på ett smakprov från några mobilbilder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0