SÖNDAG

Jag har haft en mysig och bra helg. Startade den fint hemma hos mig tillsammans med Therése, då vi tittade på skräckfilm och åt fruktsallad. Jag följde sen med Robin hem till honom på natten. Hela lördagen var jag hemma hos min kärlek. Vi kollade på lägenhet (SOM HAN NU HAR KÖPT!!!), tittade på när hans fotbollslag spelade match och myste hela kvällen hemma hos honom. Idag har jag och Robin haft en slappesöndag under hela förmiddagen. Men när jag kom hem satte jag igång jobbet och storstädade hela mitt äckliga rum. Plockat, dammat, damsugit och bytt lakan, så nu längtar jag tills jag får krypa ner i sängen ikväll. Alldeles strax ska jag åka och träna gymnastik hela eftermiddagen, och ikväll ska jag som vanligt ha söndagsmys med familjen!
Ett par bilder från i fredags:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0