TISDAG

Idag har det varit den jobbigaste dagen på länge! Gick i skolan från åtta till tre och räknade sen matte på högskolan i tre hela timmar med Sara. Full rulle med andra ord. Men den har trots allt gått väldigt fort och nu sitter jag välplacerad i soffan efter en god middag. Kvällen börjar snart lida mot sitt slut så jag ska lägga mig i min säng och titta på missade avsnitt av big brother och sen försöka somna i tid!

Eftersom jag inte har några roliga bilder till dagen så kan jag för ovanlighetens skull visa två underbara klänningar som står på min önskelista till min födelsedag om nästan en månad!! Ligger dem inte i paketen så SKA dom hänga i min garderob i sommar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: amanda

vart är den beige:a klänningen ifrån? :)

2012-03-17 @ 00:43:49
Postat av: maya

Svar: Från nelly:)

2012-03-21 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0