TORSDAG

Idag har det varit den underbaraste dagen på länge! Även om jag hade fullspäckat schema i skolan från åtta till fyra så har vädret varit så underbart att det inte alls har känts så jobbigt. Vi låg ute på gräset på rasterna och det kändes verkligen som sommar. Efter skolan hämtade Robin mig och vi åkte hem till mig. Vi köpte glass och hade det skönt i solen. Sen har vi självklart tittat på big brother och även tryckt i oss pizza till middag. Jag som hade tänkt träna och plugga idag slutade istället med att äta pizza och bara lata mig hela kvällen. Men det kan vara bra skönt att släppa allt ibland och bara unna sig lite extra! Nu ska vi lägga oss i min säng och titta på en film att somna till. Underbara torsdag kommer snart bli underbara FREDAG!

 

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0