TORSDAG

Åh nu har jag äntligen gått på lov! Så otroligt skönt med en paus från allt och kunna släppa all stress för en vecka. Jag kan knappt förstå att all den ångest och stress jag kände för bara några dagar sen, nu är över. Hade dessutom sovmorgon till klockan tolv idag och fick därför tid för att övningsköra med pappa innan skolan. Hade sen tre lektioner och slutade fyra. Nu har jag ätit mellis och ska snart springa över till dagmatten och hämta Wille. Ikväll ska jag bara njuta av min ledighet. Inte göra mycket mer än packa lite inför imorgon och sen ligga i min säng och titta på film hela kvällen. Inatt kommer Robin äntligen till mig. Jag måste samla på mig massor pussar så att jag har så det räcker över helgen då jag åker på träningsläger. Puss och kram!<3

 


Kommentarer
Postat av: ida

tycker om dig så oerhört mycket min finfina vän pussssss<3

2012-03-29 @ 22:32:14
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0