TORSDAG

Jag har haft en så bra dag idag! Skoldagen gick jättefort eftersom vi bara hade två lektioner och sen en rolig och bra självskyddslektion. På kvällen har jag tränat hård fysträning med mitt fotbollslag och det var min sista träning på ett tag framöver. Efter tårar, funderingar och beslutsångest har jag bestämt mig för att ta en paus från fotbollen ett litet tag. Jag är så stressad över skola och allt som hör till alla måsten i livet. Så då har fotbollen tyvärr tagit stryk då det har fått mig att tappa sugen totalt. Jag vill bara känna mig lite fri. Så nu känns det jätteskönt, och en liten sten har lättat från mitt hjärta.
Efter träningen åkte jag och Therese hem till födelsedagsbarnet Cornelia som fyller 18 år idag, och som en massa vänner hade överraskningsfest för under kvällen. Jag kunde dessvärre inte vara med när hon blev överraskad av att ca 25 pers stod i hennes kök, men jag hörde att hon grät av glädje så det lät i alla fall positivt! Så efter att ha spenderat senare kvällen hemma hos henne med en massa andra härliga människor, har jag nu precis kommit hem och krupit ner i sängen. Jag ska försöka somna snabbt, för jag älskar att vakna upp och veta att det är fredag!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul ;)

2012-03-01 @ 23:18:25
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0