MÅNDAG

En studiedag i detta soliga väder kunde verkligen inte sitta bättre! Idag är jag bara glad och lycklig. Har spenderat förmiddagen hemma hos min kärlek. Vi har varit ute och sparkat lite boll, tittat på en grym film och ätit lunch hemma hos hans mysiga mormor och morfar. Nu är jag hemma och känner mig så fruktansvärt nöjd för tillfället. Alla de gånger jag har skrivit att jag har pluggat, så har det varit mitt hemska samhällsarbete som har varit boven till alla mina pluggtimmar. Men idag skrev jag de sista raderna och är äntligen klar!! 19 sidor långt blev det, så det är nog inte så svårt att förstå att det har tagit tid och gjort mig så jävlans less på skolan ibland. Men nu kan jag äntligen andas ut och ikväll ska jag göra absolut ingenting!

Här kommer ett gäng bilder från i lördags!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0