FREDAG

Trots att denna veckan har gått jättefort så är det verkligen alltid lika skönt med fredag. Jag hade en bra och varm dag i skolan från åtta till halv tre och hade bara ben för första gången för i år, ganska behövligt i denna värme. Efter skolan hämtade pappa upp mig och vi tog en fika på stan och handlade lite mat. Jag satte mig vid ratten och övningskörde hem från stan och nu har jag äntligen skrivit in mig på en körskola. Har tänkt göra det i år och dar men aldrig kommit till skott att ta tag i det, men nu var det verkligen på tiden. Nu sitter jag ute på altanen och njuter av solen och att det är helg. Har en fullspäckad och bra helg framför mig med förhoppningsvis sol varje dag, så att det är väder för grill och altankvällar. Jag ska i alla fall starta helgen lugnt med räk-middag med familjen, och sen ska jag och pappa gå och titta på när skultorp spelar match (kom på att jag har glömt berätta att jag har slutat spela fotboll, tro det eller ej efter 13 år...) och sen senare ikväll kommer Robin och hämtar mig så ska vi åka hem till honom och mysa. En lugnt, mysig och bra fredag!♥

En dålig bild jag tog igår på min bränna jag fick då vi var ute hela dagen. Syns det att jag hade klänning? Ont gör det i alla fall...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0