FREDAG

Åh så skönt med fredag! Tre dagar i skolan räckte gott och väl för mig, och det känns himla skönt att jag har fått gjort ett tal och två prov på denna korta veckan trots allt. Idag hade jag skriftliga delen i engelska nationella. Det gick helt okej och nu känns det underbart att åtminstone en del är över. Slutade redan klockan ett så då gick jag ner på stan för en fika med några tjejkompisar. När jag kom hem packade jag väskan för att bli upphämtad av Robin för att åka hem till honom. Under eftermiddagen och kvällen ska vi måla lite i hans lägenhet, laga mat, få besök av Linus och Felicia och ha fredagsmys hela kvällen. Mysig start på helgen!!

Två bilder från fikan och en på lite godsaker jag köpte med mig till kvällens mys med Robin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0