LÖRDAG

Idag har det verkligen känts som en söndag och jag har hela tiden fått påminna mig själv om att det inte är skola imorgon. Jag har haft en riktig slappedag, precis som man brukar ha på söndagar. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon imorses. Låg sen och läste ur min engelskabok, varvat med en och annan film. Men på eftermiddagen ryckte jag upp mig lite och följde med min pappa ut och sprang. Det känns i kroppen att jag inte har sprungit ordentligt på ett ganska bra tag, så det var skönt med ett litet hårdpass idag. Nu har jag precis avnjutit en god middag med familjen och väntar in Karin och David som ska ha lördagsmys med mig. Godis och film hela kvällen passar så bra idag!

Ett par bilder från början av fredagskvällen:

Snodde sista bilden av olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0