LÖRDAG-SÖNDAG

Perfekt väder på en söndag, när man kan ligga ute i solen hela dagen och inte göra någonting. Skjuter upp allt skolarbete till senare och gör mig förtjänt av att ligga i solstolen några timmar.
Igår hade jag en grym kväll med grymma vänner. Vi var ett gäng tjejer som grillade, spelade kubb, lekte irländsk julafton och hade det trevligt hemma hos mig och Felicia. Senare på kvällen åkte vi in till stan där vi besökte la vida och husaren för dans resten av kvällen.
Idag sov jag ut länge. Innan mamma vaknade så gjorde vi iordning frukost till henne ute på altanen och gav henne lite presenter, eftersom att det är mors dag idag. Min söndag ska som sagt spenderas i solstolen mestadels och ikväll ska jag som vanligt träna gymnastik. En bra och lyckad helg har jag haft och nu känner jag mig hyfsat redo för den kommande jobbiga skolveckan.

Bilder från igår lägger jag upp senare. Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0