LÖRDAG-SÖNDAG

Det känns som mesta tiden av denna helgen har gått till bilåkning. Igår åkte jag tidigt på morgonen till Falkenberg där jag under hela dagen tävlade med gymnastiken. Hemresan tog extra lång tid eftersom genvägar blev senvägar och vi var inte hemma förens klockan tio igårkväll. Som tur var så fick jag nattbesök av Therese och Olivia, så vi hann trots allt med lite lördagsmys med varma mackor, godis och prat. Idag har jag ännu en gång varit uppe med tuppen. Jag, Bekie, Cornelia och Therese ska spendera hela söndagen på lager157 och Ullared.
Ikväll ska jag åka hem till min Robin och avsluta denna lugna och mysiga helg med söndagsmys. Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0