MÅNDAG

Idag har jag faktiskt haft en bra dag, trots att det är måndag. Visst att alla var deppiga och omotiverade i skolan och gnällde över att vi villa ha sommarlov nu, men jag tog mig igenom skoldagen med film på två lektioner, en debatt och en "jobba-själv-lektion", så det var inga större problem. Hade dessutom sovmorgon till halv tio och det sitter ju aldrig fel. Efter skolan gick jag till gymmet och körde hela tre pass. Easyline, CXworx och RPM. Jag var ganska slut efter det så det kändes grymt skönt. När jag kom hem stoppade jag i mig lite middag och skrev klart och skickade in en stor inlämning i hälsopedagogiken. Det är så underbart att kunna sudda ut en rad på "att-göra-listan" och att se att den bara blir mindre och mindre. Nu kan jag lägga mig med gott samvete, och imorgon har jag sovmorgon till halv tio igen. Godnatt❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0