MÅNDAG-TISDAG

Sitter som vanligt i skolan kvart över sju och dricker te i väntan på att klockan ska bli åtta, den absolut bästa tiden på dagen. Idag vaknade jag upp pigg och glad efter att ha haft världens mysigaste kväll igår med min Robin. Jag bokade av passet på gymmet och struntade i allt plugg, och hade istället världens myskväll. Vi köpte choklad och tittade på den grymma filmen "Hamilton".

Idag har jag världens jobbigaste dag framför mig. En skoldag från åtta till fyra med bara hemska ämnen som matte och engelska mm. Men efter skolan ska jag i alla fall mysa med Olivia och övernatta hemma hos mig. Så en lite bra tisdag får jag allt trots att skoldagen kommer bli hemsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0