MÅNDAG

Jag hatar verkligen måndagar. Jag har nog aldrig känt någon större motivation eller ork till något en enda måndag. Idag var det definitivt en sån dag om inte värre. Vaknade på helt fel sida och tillsammans med mina klasskamrater har vi gått och deppat och klagat över all stress som skolan ger oss. Men efter skolan mötte jag upp Alexandra för en långpromenad ute i kvällssolen följt av ett CXworx-pass på gymmet, så då fick jag släppa lite på all stress och prata av mig med min bästa vän istället. Nu har jag precis duschat och ätit tacos och ska lägga mig framför teven med mamma. Jag pluggar imorgon istället, eller på onsdag, eller torsdag.. Idag tänker jag i alla fall inte göra det utan bara mysa hela kvällen och inatt kommer Robin. Pyttelite bra måndag trots allt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0