ONSDAG

Äntligen är denna skoldag över och äntligen har jag kommit in efter att ha fått springa hem i spöregn från bussen. Idag hade vi som sagt nationella prov i engelska: hör- och läsförståelse. Det gick så fruktansvärt dåligt för mig och den som rättar mitt prov kommer bokstavligen skratta ihjäl sig. Men jag är i alla fall helt överlycklig över att den skiten är klar och att alla nationella i engelska är över!
Nu är jag i alla fall som sagt äntligen hemma och sitter framför big brother och stoppar i mig lite mat. Om en liten stund ska jag ge mig ut i spöregnet igen för att åka till gymmet och köra två pass - spinning och CXworx. Det kommer kort och gott få avsluta min dag för ikväll tänker jag lägga mig så tidigt jag bara kan.

Fick lite stöttning av min söta pappa när provet gick så dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0