ONSDAG

Åh vilken underbar dag det är idag, i alla fall efter klockan elva. Hade som sagt nationellt prov i matte imorses. Jag kan inte avgöra hur det gick, det känns som att jag kan få allt från ig till vg. Men oavsett hur det har gått så känns det så underbart att det är över och jag kan äntligen andas ut lite. Jag blev som sagt klar med provet halv elva och fick sluta efter det, och det var ju helt perfekt att få sluta så tidigt i detta fina väder. Jag, Olivia och Felicia tog tillvara på värmen och gick ner till torget och köpte glass och solade. När jag kom hem la jag mig direkt i solstolen och blev liggandes där ett bra tag. Märkte dock inte av någon större skillnad av brunhet så jag gav precis upp. Nu sitter träningskläderna på och jag ska snart ge mig ut på en springrunda. Ikväll ska jag grilla med familjen, övningsköra och njuta av att inte göra någonting, det är jag så värd efter gårdagens plugg och dagens prov!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

De gick säkert jättebra! Vi hoppas på VG ;)

2012-05-24 @ 22:25:22
URL: http://saralyck.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0