ONSDAG

Åh vilken underbar dag! Idag är allt bara så perfekt och jag känner ett litet lyckorus i magen. Jag gick i skolan till halv tolv idag och fick mitt fruktade tal i svenska nationella gjort. Det gick bra för mig så jag är nöjd och lättad över att det äntligen är över! När jag kom hem redan vid tolv la jag mig ute i solen i bikini med träningslära-papprena för att både sola och plugga lite samtidigt. Nu har jag precis stoppat i mig lite mat och ska om en liten stund åka in till stan för att köra två pass på gymmet, spinning och CXworx. Efter träningen ska jag åka hem till Robin och vi ska inviga hans lägenhet ihop!!❤

Har gjort iordning en fin fotoram som jag ska ta med mig hem till Robin!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0