SÖNDAG-MÅNDAG

Igår hade jag planerat in en heldag med bara plugg, för att få gjort allt och få en skön vecka framför mig. Men det slutade med att jag följde med mamma till stan, tog en långpromenad, åt grillat med familjen och hade söndagsmys med Robin. Fick kanske gjort fem minuters matteräkning där emellan någonstans men gav sen upp när jag inte förstod något. Jag hade i alla fall en mysig söndag och utnyttjade det fina vädret till fullo. 

Idag kommer jag ha en jobbig och tråkig måndag, som vanligt. Fick mig en sovmorgon till halv tio, men går enda till klockan fyra. Efter skolan ska jag träffa Sara och räkna matte så att jag får in något vett i huvudet innan det nationella provet på onsdag. Kommer förmodligen inte hinna med mycket mer än så eftersom tiden alltid rusar iväg och det slutar i att vi har suttit och räknat i över två timmar. Så idag har och kommer jag med andra ord inte utnyttjat det fina vädret ett dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0