SÖNDAG

Att gå upp tidigt på veckodagar är ju näst intill omöjligt. Men när det väl är söndag och man får sova hur länge man vill så vaknade jag redan klockan åtta och kunde inte somna om. Men desto mer har jag fått gjort idag. Efter en stor söndagsfrukost åkte jag och pappa ut och övningskörde. Svettades i bilen så varmt som det var så när jag kom hem la jag mig i bikini ute i solen. Under dagen har jag också legat och läst i min engelskabok länge och nu har jag stoppat i mig mat innan jag ska åka i väg och träna. Är helt slut eftersom jag somnade i soffan med boken i ansiktet förut så är så osugen på träning man bara kan bli. Men det kommer kännas bra efteråt och då ska jag som vanligt ha söndagsmys med familjen och Robin. Mysigt avslut på en mysig helg!

Bild igår då jag och mamma hade en riktig räkfrossa här hemma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0