TISDAG

Jag har haft en så jobbig men skön dag på samma gång idag. Jag startade dagen med en försovning och gick sen i skolan från åtta till ett följt av en två timmars jobbig föreläsning på högskolan med klassen. Efter den var slut så träffade jag Sara idag igen och pluggade matte i tre hela timmar. Kände mig helt slut i huvudet efteråt, men också lite lite lättad över att några små bitar har fallit på plats inför morgondagens fyra timmars nationella matteprov. När jag kom hem la jag mig i hammocken och läste ut min engelskabok som ska vara utläst i veckan och nu har jag precis skrivit klart en inlämning på det. Känner mig grymt nöjd med mig själv efter dagens plugginsats men nu måste jag hoppa i säng innan min hjärna sprängs. Måste verkligen samla alla timmars sömn jag kan få så jag klarar att sitta koncentrerad i fyra timmar imorgon. Jag bara längtar tills morgondagen är över så att jag äntligen kan andas ut lite.
Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0