TISDAG

Sitter för ovanlighetens skull och väntar in big brother klockan tio på kvällen. Brukar alltid se det dagen eftersom jag brukar ligga i säng vid nio-tio-tiden...
Jag har i alla fall haft en lång, jobbig men ganska bra dag idag. Gick i skolan till halv fyra och åkte bara hem en snabbis och åt lite innan jag åkte tillbaka till stan för att träna på gymmet. Körde för första gången step som var jättekul men också jättesvårt. Robin kom och hämtade mig efter träningen och ikväll har vi bara tagit det lugnt och tittat på gårdagens big brother. Nu börjar dagens bb så hej svejs och hörs imorgon!

Det blev väldigt mycket big brother i detta inlägget..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0