TISDAG

Idag har jag faktiskt haft en bra och ganska skön dag. När måndagen har passerat så känns det mesta lite bättre faktiskt. Gick som vanligt från åtta till fyra, men halva dagen tittade vi på treornas projektredovisningar, så lite slappt fick vi det trots allt. Efter skolan stannade jag kvar en stund i skolan och skrev klart en inlämning innan jag mötte upp mamma för ett träningspass på gymmet. Har precis duschat och stoppat i mig middag, och nu ligger jag i soffan framför "halv åtta hos mig". Efter det ska jag lägga mig framför big brother och kanske läsa lite ur min engelskabok för att vänja hjärnan vid lite engelska. Imorgonbitti väntar nämligen sista delen av engelska nationella, hör- och läsförståelse. Har redan börjat förbereda mig på att kamma hem mitt första IG i livet för så här himla okunnig och dåligt självförtroende inför ett prov har jag nog aldrig haft. Jag satsar som vanligt på sömnen och hoppas på att det kan rädda mig. Tack och hej och puss från mig!

Jag har inga bilder från dagen att bjuda på så istället bjuder jag på den här bilden på mig och Robin från i somras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0