TORSDAG

Ligger helt slut och utmattad i min säng och jag skulle utan problem kunna ligga här till imorgonbitti. Vi har haft friluftsdag hela dagen bestående av kanot-paddling, tipspromenad, värma vatten på stormkök, tända en eld, bygga ett vindskydd och väldans massa fika. Jag vet inte om vildmarkslivet riktigt är min grej men det är hundra gånger bättre än att sitta i skolbänken i alla fall. Eftersom jag har levt på endast korv, pannkakor och riskakor idag så är min energi som sagt i botten. Ska ta och sova snart och senare måste jag mot min vilja åka och träna. Sista gymnastikträningen innan tävlingen, så det är bara att bita ihop. Imorgon är det i alla fall fredag och det är ju väldans bra trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0